GYIKGyakran Ismételt Kérdések

Általános

Gyakori kérdések

Szia !

Mielőtt telefonálnál érdemes körülnézni mert nagy a valószínűsége hogy azonnal megkapod a kérésedre a választ.

Minden munkát előzetesen felmértek?

Igen minden munkát megnézek mielőtt elvállalom kivéve a kárpittisztítást.

Hogyan kapok árajánlatot?

Weboldalunkon minden takarítás szolgáltatásnál ott találod az árakat. Az árak szennyezetség fokozatától függően eltérhetnek, de ettől függetlenül az irányadó órabért is minig fel van tüntetve. Ebből nagyjából tudsz következtetni arra, hogy megfelelőnek tartod-e az árkategóriát, Mielőtt személyes helyszíni szemlét kérsz.

Hogyan tudok fizetni?

Válalkozások átutalással 8 -10 nap fizetési határidővel. A teljesítés igazolását követően.

Magánszemélyek azonnali átutallással vagy készpénz . A számlát minden esetben elektronikusan E-mail címre tudom csak küldeni.

Mi történik ha reklamációt nyújtok be?

Alkalmi takarítás esetén a munka végeztével nézd meg a területet, ha kifogásolni valót találsz azt rögtön javítani fogjuk. Amikor már az épületet átadtam és használatba let véve reklamációdat nem tudom figelembe venni.

 

Folyamatos rendszeres takarítás esetén

A reklamáció 3 napon belül kivizsgálásra és korrigálásra kerül A szerződésben szereplő munkaköri leírás figyelembe vételével.