Rendezvény és Party utáni takarítás

Céges szolgáltatásRendezvény és Party utáni takarítás

 

Mai modern korunkban fokozottan igaz az a mondás, hogy „az idő pénz”, amit úgy is lehet értelmezni, hogy az időigényes és különleges szaktudást követelő feladatok végrehajtását bízzuk inkább szakemberre. Márpedig a rendezvény és party utáni takarítás az egyik legösszetettebb takarítástípus, amely nagy szakértelmet kíván, hiszen legtöbbször az irodaházakban lévő tárgyalótermek, irodák, konyhák, mosdók stb. különleges padlóburkolattal, üveg-, kő- és műanyag felületekkel, szőnyegekkel, kárpitokkal rendelkeznek, amelyek mindegyikéhez egyedi takarítási technikát kell alkalmazni az eredeti állapot sérülés- és károsodásmentes visszaállításához.

Bízd inkább a hivatásos takarítókra!

Manapság egyre több vállalat fordít figyelmet a dolgozók jólétére és megbecsülésére, amit céges rendezvények, partik, csapatépítők, karácsonyi bulik szervezésével is kifejezésre juttathat. Azonban az ilyen események számos különböző kihívás elé állíthatják a szervezőket, amelyek közül cégünk a beltéri rendezvények utáni takarítási munkálatok szakszerű és magas színvonalú elvégzését vállalja. Vállalkozásunk több éve nyújt professzionális takarítószolgáltatást. Csapatunk tapasztalt és lelkes takarítói minden rendezvény után garantálják a ragyogó tisztaságot. Mi levesszük a takarítással járó terhet a válladról, így Te munkatársaiddal együtt gondtalanul élvezheted a céges összejövetelt.

Mit foglal magába a rendezvény és party utáni takarítás?

 

Szolgáltatásainkat igyekszünk úgy kialakítani, hogy minél tökéletesebben kielégítsük az ügyfelek igényeit, és szakmai tapasztalatunknak köszönhetően hatékonyan, a lehető legrövidebb időn belül biztosítjuk a helyszín eredeti állapotának helyreállítását. Bár az elvégzendő munkákat mindig az adott területen uralkodó körülmények határozzák meg, a rendezvényterem és az esemény ideje alatt használt helyiségek padlózatának feltakarítása, vegyszeres felmosása, a szőnyegek és kárpitozott bútorok tisztítása, az asztalok, székek és egyéb berendezési tárgyak nedves áttörlése, a hulladékgyűjtők, hamutálak ürítése, a szemeteszsákok cseréje, a szemét szeméttárolóba történő helyezése, a vizesblokkok és a szaniterek fertőtlenítő tisztítása, a higiéniai eszközök feltöltése stb. biztosan szerepel a teendők között.

 

A TakiSzakinál megértjük, hogy egy fárasztó munkahetet lezáró önfeledt szórakozás után senki sem szeretne a piszkos edényekkel, összetört poharakkal és szanaszét hagyott dekorációval bajlódni. De nem is kell, mert rendelkezésedre áll egy profi és tapasztalt csapat, amely gondoskodik róla, hogy nyoma sem maradjon a fergeteges bulinak, így neked nem marad más dolgod, mint a következő munkanapon felidézni a kollégákkal a fantasztikus vállalati rendezvény emlékeit.

 

Miért érdemes a TakiSzakit választani?

 

Az igazán nagy jártassággal rendelkező takarítóbrigádunk mindig a legújabb eszközökkel és a legmodernebb tisztítószerekkel dolgozik. Munkatársaink kiemelkedően gyorsak és hatékonyak, miközben biztosítják a legmagasabb minőséget. A megbeszélt időben, mindig pontosan érkezünk a helyszínre, maximális diszkrécióval dolgozunk, és körültekintően vigyázunk a munkaterületen lévő értékekre. Rugalmasan alkalmazkodunk a megbízó elvárásaihoz, és előzetes megbeszélés alapján speciális takarítási igényeket is kielégítünk. A megbízhatóság és az etikus magatartás szolgáltatásunk alapköve.

 

Ha vállalkozásodnak rendezvény és party utáni takarításra van szüksége, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot! Szolgáltatásainkkal garantáltan elégedett leszel!

 

Hívj bennünket: +36 30 472-5067